Szkolenia sprzedażowe we Wrocławiu są skierowane zarówno do początkujących, jak i też średnio zaawansowanych handlowców. Plan szkolenia obejmuje więc podstawowe zasady i techniki sprzedaży oraz bardziej zaawansowane strategię, jak np. typologie klientów czy biegunowe radzenie z obiekcjami. Tym, co wyróżnia to szkolenie od pozostałych tego typu zajęć, jest dodatkowy moduł poświęcony tematyce naturalnej motywacji w sprzedaży. Moduł ten jest niezwykle istotny, gdyż odpowiednie nastawienie mentalne to absolutny fundament wysokich wyników sprzedażowych.
Zapraszamy do zapoznania się ze wstępnym planem szkolenia.
.
SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE WROCŁAW – PLAN:
1. Naturalna motywacja w sprzedaży:
- stawianie celów metodą SMART,
- Stan Flow – maksymalna wydajność umysłu,
- mentalne przygotowanie na kryzysowe sytuacje,
- techniki relaksacyjne w rozmowie z trudnymi klientami,
- inteligencja emocjonalna w sprzedaży,
- techniki radzenia sobie z wypaleniem zawodowym.
2. Etapy rozmowy handlowej:
- 1Z, czyli zainteresuj:
pierwsze wrażenie,
mowa ciała,
technika marchewki,
technika kontraktu,
energia i tempo mówienia. - 2Z, czyli zbadaj potrzeby:
cele badania potrzeb,
rodzaje pytań,
piramida potrzeb. - 3Z, czyli zaprezentuj:
parafraza potrzeb,
język korzyści,
technika kanapki,
technika salami,
technika kalkulacji,
słowa magiczne i zwroty doradcze,
dobór słownictwa pod klienta. - 4Z, czyli zamknij sprzedaż:
biegunowe radzenie z obiekcjami,
kulturalne domniemanie akceptacji,
technika „as z rękawa”,
umawianie kolejnego kontaktu/spotkania.
3. Typologia klientów:
- podstawowa typologia – klient osobisty / rzeczowy,
- zaawansowana typologia – 7 typów osobowości.
* Ostateczny plan szkolenia sprzedażowego we Wrocławiu jest zawsze szczegółowo dostosowywany do potrzeb danej firmy.
.
TRENER:
Jakub Mikołajczak – Trener technik sprzedaży oraz naturalnej motywacji z wykształceniem psychoterapeutycznym. Jego doświadczenie to:
- ponad 1000 godzin spędzonych na sali szkoleniowej
- ponad 500 feedbacków z monitoringu rozmów handlowych
- ponad 300 indywidualnych mentoringów sprzedażowych
W swojej pracy integruje skuteczne techniki sprzedażowe z praktyczną wiedzą psychologiczną. Potrafi efektywnie badać potrzeby szkoleniowe grupy, aby następnie projektować zajęcia indywidualnie dla danej firmy. W swojej pracy koncentruje się na naturalnej umiejętności budowania relacji z grupą szkoleniową oraz wykorzystaniu sprawdzonych metod szkoleniowych. Wspomagał sprzedaż i rozwój takich produktów jak np.:
- Play – taryfy głosowe i internet mobilny
- Egitim – szkolenia dla samorządów
- Tax-Pol – zwrot podatku za pracę za granicą
- Skuzar – kupno wierzytelności
- Volkswagen – jazdy próbne
- Promedica – oferty pracy za granicą
.
KONTAKT
Formularz kontaktowy – kliknij!
Tel: +48 697 333 790
.
SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE WROCŁAW – ZAUFALI NAM:
.